Roda JC Netwerk
maandag 29 mei 2017 - 09:37                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Roda JC Forums » Algemeen Roda JC Forum » Roda JC kan stadionhuur niet betalen

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Jeroen
Administrator

Uit: Killerhei
Droomaankoop: -
Reg.: 25 januari 2005

Roda JC is niet in staat om de maandelijkse huur (50.000 euro) voor het Parkstad Limburg Stadion te betalen.

De club heeft dat in een brief aan de gemeente Kerkrade, eigenaar van het stadion, laten weten. Roda heeft het bedrag voor de maand september niet overgemaakt.

Hoofdpijndossier
Het uitblijven van de betaling is een nieuw hoofdstuk in een hoofdpijndossier waarmee zowel Roda als de gemeente al geruime tijd worstelt. "Onze liquiditeit is op dit moment zodanig dat we geen 50.000 euro aan de gemeente kunnen overmaken", bevestigt directeur Wim Collard.

----------------------------------------------------------------------------
Kan iemand dat uitleggen?
HR
HR

Sinners
Vaste waarde in elftal

Uit: Kirchroa
Vak: Zuid
Reg.: 5 september 2002

Het Limburg Lachblad meld dat er een schimmenspel gespeeld wordt met Hendriks. Roda zou momenteel op moeten draaien voor de salariskosten van Juric á 33K per maand omdat er nog geen deal met Hendriks is voor de Juric deal.

Hendriks betwist dit en geeft aan simpelweg nog geen factuur te hebben ontvangen van Roda.
HRHR
HR

Jeroen
Administrator

Uit: Killerhei
Reg.: 25 januari 2005

Nu weet iedereen wel weer waar RJC aan toe is ook al gaat het sportief iets beter. Maar Collard had dit van te voren toch kunnen weten dat hier zo een maatschappelijk issue van gemaakt wordt. Ik vraag me af of Roda daadwerkelijk niet kan betalen of dat Collard een dubbele agenda heeft. Dit laatste lijkt mij namelijk logischer.....achja volgende week weer voetbal........
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Roda JC Forums » B - overige Roda JC Forums » Algemeen Roda JC Forum » Roda JC kan stadionhuur niet betalen

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR