Roda JC Forums
 Roda JC Forum powered by Fanproject '98
Roda JC Forums
 Roda JC supporterszaken
Busprobleem Finale voor Fanproject !?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3 »

Poster
Topic: Busprobleem Finale voor Fanproject !? 
Scheissbube
Vaste waarde in elftal

Uit: Boches
Vak: Zuid
Reg.: 14 mei 2003
Gepost op 3 april 2008 om 12:20:21.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scheissbube schreef:

Wat is eigenlijk voor de rest de status van de busreis?

Mag er al bier gedronken worden op weg naar De Kuip?

Ongeacht de uitslag moet deze dag een feestje worden en daar hoort ook wel een alcoholische versnapering bij!

Volgens enkele reacties op de WSU-site zou de wedstrijd in categorie C ingedeeld worden, dus absoluut zonder alcohol op de heenreis, dat zou ik dus grote bullshit vinden.

Pool: 23eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1906e / - / 2159eOpstelling: incompleet
Sinners
Regelmatige invaller

Uit: Kirchroa
Reg.: 5 september 2002
Gepost op 3 april 2008 om 14:00:30.     MSN: sinners11@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scheissbube schreef:

(...)

Volgens enkele reacties op de WSU-site zou de wedstrijd in categorie C ingedeeld worden, dus absoluut zonder alcohol op de heenreis, dat zou ik dus grote bullshit vinden.

Bovenstaande klopt helaas

Roda heeft zich weer een C wedstrijd in de maag laten splisten Terwijl in Rotterdam straks de kroegen gewoon open zullen zijn en men zich laveloos kan zuipen.

Aanstaande maandag staat er een overleg gepland met Roda waar dit zeker aan de orde zal komen. Sowieso is het van de zotte dat de eerste bussen reeds om 11.00 uur dienen te vertrekken, als je dan ook nog geen pilsje mag nuttigen lijkt het eerder op een strafkamp dan een finale dag.

Wat betreft je vraag over het meegaan van de groep op de vorige pagina moet ik heel even overleggen. Het FP laat 6 bussen rijden dus plaats zou er moeten zijn wel is het natuurlijk zou dat ik geen 60 man in 1 bus krijg (max 48). Ik zal hier zo spoedig mogelijk even op terug komen!

Pool: 9eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 689e / - / 672eOpstelling: incompleet
Rodapride_is_back
Regelmatige invaller

Uit: Scheveningen
Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 3 april 2008 om 15:21:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sinners schreef:
Roda heeft zich weer een C wedstrijd in de maag laten splisten Terwijl in Rotterdam straks de kroegen gewoon open zullen zijn en men zich laveloos kan zuipen.

Dat kan inderdaad niet. Aangezien de wedstrijd formeel op neutraal terrein gespeeld wordt dienen de supporters in principe ook gelijk behandled te worden. Nu zijn de regels voor één partij misschien nog wel strenger dan bij een gewone uitwedstrijd en dat is natuurlijk belachelijk.

[Dit bericht is veranderd door Rodapride_is_back (op 3 april 2008 15:21:37).]

Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Pieter Baan
Nationale topspeler

Reg.: 2 oktober 2002
Gepost op 4 april 2008 om 09:59:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja,als dit dus niet veranderd word,ga ik niet mee,het word steeds gekker,het stadium dat ik me van die knvb-klootzakken de wet laat voorschrijven en behandelen als "inmate" is defenitief voorbij!!!

Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Scheissbube
Vaste waarde in elftal

Gepost op 5 april 2008 om 16:20:29.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sinners schreef:
Wat betreft je vraag over het meegaan van de groep op de vorige pagina moet ik heel even overleggen. Het FP laat 6 bussen rijden dus plaats zou er moeten zijn wel is het natuurlijk zou dat ik geen 60 man in 1 bus krijg (max 48). Ik zal hier zo spoedig mogelijk even op terug komen!

Laat maar, is geregeld, 50 man in bus C5 (steward Bube) en 16 man in bus C4.

Pool: 23eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1906e / - / 2159eOpstelling: incompleet
Sinners
Regelmatige invaller

Gepost op 6 april 2008 om 12:35:56.     MSN: sinners11@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scheissbube schreef:

(...)

Laat maar, is geregeld, 50 man in bus C5 (steward Bube) en 16 man in bus C4.

Prima

Pool: 9eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 689e / - / 672eOpstelling: incompleet
Marco
Vedette

Uit: Gebronx
Reg.: 25 september 2000
Gepost op 6 april 2008 om 13:49:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat dreigt een gezellige boel te worden, Bube.
De Koempels en aanverwanten zitten met 21 man sterk in trein 1. Een old skool voetbalreis met de NS derhalve.

En nu maar hopen dat velen de goede voorbeelden zullen volgen, bier of niet.

Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 98e / - / 99eOpstelling: incompleet
P MacR
Internationale topspeler

Uit: Lauderdale by the Sea, Florida
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 7 april 2008 om 13:02:08.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga ook lekker gezellig met de trein.
En onze buren van het Feyenoord-forum hebben zichzelf een vrijwillige voettocht-combi opgelegd. Ze willen vanaf het centrum naar de Kuip gaan lopen op 27 april.

Tsja, je kunt maar beter voorafgaand aan de finale in het centrum van Rotterdam zijn. want na de finale is er geen feest op de Coolsingel. Dat feestje vieren wij wel bij d'r Joep op d'r Maat.

Pool: 10eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2473e / 810e / 2470eOpstelling: incompleet
Pieter Baan
Nationale topspeler

Gepost op 7 april 2008 om 19:36:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat is nou de status,hoe laat vertrekt de treincombi en rijdt die in 1 keer door,mag je iets drinken in de trein??
Zeer onduidelijk allemaal!!!Vooralsnog koop ik niks.

Bertus
Vedette

Uit: Heerlen
Vak: West
Reg.: 28 januari 2002
Gepost op 7 april 2008 om 20:45:33.         MSN: barturlings@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pieter Baan schreef:

Wat is nou de status,hoe laat vertrekt de treincombi en rijdt die in 1 keer door,mag je iets drinken in de trein??
Zeer onduidelijk allemaal!!!Vooralsnog koop ik niks.

Er gaan 5 tot 6 treinen. Roda is nog bezig met de vertrektijden van deze treinen, aangezien ze in het reguliere treinverkeer ingepast moeten worden. Capaciteit per trein is 1.000 mensen. Deze krijgen kaarten voor de 2e ring. NS beweert dat er met tussenpozen van een uur gereden kan worden maar dat vindt Roda veel te lang. Daar is dus nog niet 100% duidelijkheid over.

Bussen van de supportersverenigingen vetrekken omstreeks 12 uur vanaf Kaalheide. Voorverkoop voor leden van het Fanproject is morgen tussen 19 en 20:30 uur in de KickOff. Kaarten voor de treincombi zijn via Roda JC verkrijgbaar.

M.b.t. drank doen wij geen uitspraken. Laten we zeggen dat iedereen daar zelf voor verantwoordelijk is. Ik zie niet voor me hoe dat gecontroleerd zou moeten worden.

[Dit bericht is veranderd door Bertus (op 7 april 2008 20:45:55).]

Pool: 6eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2352e / 1855e / 2131eOpstelling: incompleet
RJC
Administrator

Uit: Brunssum
Reg.: 15 maart 1999
Gepost op 7 april 2008 om 22:21:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is geen C wedstrijd dus dan weet je denk ik wel genoeg Pieter

Pool: 11eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2854e / - / 2401eOpstelling: -
Koempel
Internationale topspeler

Uit: Posterholt
Reg.: 19 maart 1999
Gepost op 10 april 2008 om 02:15:58.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben op zoek naar mensen die ook op EIGEN VERVOER gaan. Heb inmiddels vanuit Rotterdam de no-go zones doorgekregen alsook de plekjes waar het wèl gezellig kan worden.

Omdat ik vanuit Den Haag vertrek zijn er geen plaatsen meer in de Koempelcab

Pool: 1eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2241e / 696e / 1841eOpstelling: incompleet
Scheissbube
Vaste waarde in elftal

Gepost op 25 april 2008 om 15:05:14.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is het nu echt officieel géén wedstrijd in de categorie C?

Zo ja, wat zijn precies de regels voor een wedstrijd B met maatwerk?

Ik ben zogenaamd steward op mijn bus, maar ik weet niks, bovendien ook geen idee, hoe dat met de kaartjes voor de wedstrijd moet gaan?

Sinners
Regelmatige invaller

Gepost op 26 april 2008 om 11:25:41.     MSN: sinners11@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scheissbube schreef:

Is het nu echt officieel géén wedstrijd in de categorie C?

Zo ja, wat zijn precies de regels voor een wedstrijd B met maatwerk?

Ik ben zogenaamd steward op mijn bus, maar ik weet niks, bovendien ook geen idee, hoe dat met de kaartjes voor de wedstrijd moet gaan?

Ik heb donderdagavond te horen gekregen dat er op de heenreis geen alcohol is toegestaan. Er zouden controles langs de snelweg plaats vinden. Wij achten het risico daardoor zo groot dat wij hebben besloten om zonder alcohol naar Rotterdam te reizen.

Overigens is onze busmaatschappij op de hoogte gesteld door Roda en/of politie dat er geen alcohol verkocht mag worden.

Koempel
Internationale topspeler

Uit: Posterholt
Reg.: 19 maart 1999
Gepost op 26 april 2008 om 12:54:11.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sinners schreef:

(...)

Er zouden controles langs de snelweg plaats vinden.

Wat een bezopen idee. De bussen mogen niet stoppen om de mensen te laten plassen maar wel om op alcohol te controleren?!

Als supporter wordt je onderhand gereduceerd tot door het regime gedoogd klapvee.

Pool: 1eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2241e / 696e / 1841eOpstelling: incompleet
koot11
Jeugdspeler

Reg.: 20 januari 2008
Gepost op 26 april 2008 om 13:05:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gewoon ziek dit. als het niet een finale was dacht ik er nog niet aan hier aan mee te doen

Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Rodapride_is_back
Regelmatige invaller

Gepost op 26 april 2008 om 13:35:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Schandalig. Het is dat ik maar een klein stukje hoef te reizen, anders zou ik nu alsnog niet gaan.

Pieter Baan
Nationale topspeler

Gepost op 27 april 2008 om 10:13:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik lees dit nu pas en zit al half in de auto,ik twijfel om te gaan,gvd,ik zou me niet laten piepelen,was ik toch maar met de trein gegaan,nu zit je drie uur in de rook ,maar mag je niks drinken. en als klap op de vuurpijl mag je dan 3 uur zonder bier naar die kerkraadse kutmuziek luisteren

Sinners
Regelmatige invaller

Gepost op 27 april 2008 om 22:43:12.     MSN: sinners11@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lijkt erop dat de soep niet zo heet gegeten is als opgediend. Alweer de gebruikelijk bang maak praktijken van Roda. Het nadeel van dit soort acties is dat in de toekomst niemand ze meer serieus neemt en alsnog doet wat men wil.

Rodapride_is_back
Regelmatige invaller

Gepost op 27 april 2008 om 23:20:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Net terug uit Rotterdam en de combi bleek nergens op te slaan, want alles liep gewoon door elkaar heen. Voor zo ver ik weet zonder noemenswaardige problemen, maar in het geval Roda gewonnen had dan had ik het nog wel eens wllen zien.

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3 »
Alle tijden zijn CET (Kerkrade).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Roda JC Forum powered by Fanproject '98