| Poster | | Topic: Busprobleem Finale voor Fanproject !? |  |
|
Scheissbube Vaste waarde in elftal
Uit: Boches Vak: Zuid Posts: 380 Reg.: 14 mei 2003 |
quote: Scheissbube schreef:
Wat is eigenlijk voor de rest de status van de busreis?
Mag er al bier gedronken worden op weg naar De Kuip?
Ongeacht de uitslag moet deze dag een feestje worden en daar hoort ook wel een alcoholische versnapering bij!
Volgens enkele reacties op de WSU-site zou de wedstrijd in categorie C ingedeeld worden, dus absoluut zonder alcohol op de heenreis, dat zou ik dus grote bullshit vinden.
|
|
|
Sinners Regelmatige invaller
Uit: Kirchroa Vak: Zuid Posts: 263 Reg.: 5 september 2002 |
(...)
Volgens enkele reacties op de WSU-site zou de wedstrijd in categorie C ingedeeld worden, dus absoluut zonder alcohol op de heenreis, dat zou ik dus grote bullshit vinden.
Bovenstaande klopt helaas
Roda heeft zich weer een C wedstrijd in de maag laten splisten Terwijl in Rotterdam straks de kroegen gewoon open zullen zijn en men zich laveloos kan zuipen.
Aanstaande maandag staat er een overleg gepland met Roda waar dit zeker aan de orde zal komen. Sowieso is het van de zotte dat de eerste bussen reeds om 11.00 uur dienen te vertrekken, als je dan ook nog geen pilsje mag nuttigen lijkt het eerder op een strafkamp dan een finale dag.
Wat betreft je vraag over het meegaan van de groep op de vorige pagina moet ik heel even overleggen. Het FP laat 6 bussen rijden dus plaats zou er moeten zijn wel is het natuurlijk zou dat ik geen 60 man in 1 bus krijg (max 48). Ik zal hier zo spoedig mogelijk even op terug komen!
|
|
|
Rodapride_is_back Regelmatige invaller
Uit: Scheveningen Vak: Zuid Posts: 271 Reg.: 29 augustus 2005 |
quote: Sinners schreef:
Roda heeft zich weer een C wedstrijd in de maag laten splisten Terwijl in Rotterdam straks de kroegen gewoon open zullen zijn en men zich laveloos kan zuipen.
Dat kan inderdaad niet. Aangezien de wedstrijd formeel op neutraal terrein gespeeld wordt dienen de supporters in principe ook gelijk behandled te worden. Nu zijn de regels voor één partij misschien nog wel strenger dan bij een gewone uitwedstrijd en dat is natuurlijk belachelijk.
[Dit bericht is veranderd door Rodapride_is_back (op 3 april 2008 15:21:37).]
|
|
|
Pieter Baan Nationale topspeler
Posts: 752 Reg.: 2 oktober 2002 | Ja,als dit dus niet veranderd word,ga ik niet mee,het word steeds gekker,het stadium dat ik me van die knvb-klootzakken de wet laat voorschrijven en behandelen als "inmate" is defenitief voorbij!!! 
|
|
|
Uit: Boches Vak: Zuid Posts: 380 Reg.: 14 mei 2003 |
Wat betreft je vraag over het meegaan van de groep op de vorige pagina moet ik heel even overleggen. Het FP laat 6 bussen rijden dus plaats zou er moeten zijn wel is het natuurlijk zou dat ik geen 60 man in 1 bus krijg (max 48). Ik zal hier zo spoedig mogelijk even op terug komen!
Laat maar, is geregeld, 50 man in bus C5 (steward Bube) en 16 man in bus C4.
|
|
|
(...)
Laat maar, is geregeld, 50 man in bus C5 (steward Bube) en 16 man in bus C4.
Prima 
|
|
|
Marco Vedette
Uit: Gebronx Vak: Zuid Posts: 1087 Reg.: 25 september 2000 | Dat dreigt een gezellige boel te worden, Bube.
De Koempels en aanverwanten zitten met 21 man sterk in trein 1. Een old skool voetbalreis met de NS derhalve.
En nu maar hopen dat velen de goede voorbeelden zullen volgen, bier of niet.
|
|
|
P MacR Internationale topspeler
Uit: Lauderdale by the Sea, Florida Vak: Zuid Posts: 922 Reg.: 29 september 2002 | Ik ga ook lekker gezellig met de trein.
En onze buren van het Feyenoord-forum hebben zichzelf een vrijwillige voettocht-combi opgelegd. Ze willen vanaf het centrum naar de Kuip gaan lopen op 27 april.
Tsja, je kunt maar beter voorafgaand aan de finale in het centrum van Rotterdam zijn. want na de finale is er geen feest op de Coolsingel. Dat feestje vieren wij wel bij d'r Joep op d'r Maat. 
|
|
|
Posts: 752 Reg.: 2 oktober 2002 | Wat is nou de status,hoe laat vertrekt de treincombi en rijdt die in 1 keer door,mag je iets drinken in de trein??
Zeer onduidelijk allemaal!!!Vooralsnog koop ik niks.
|
|
|
Bertus Vedette
Uit: Heerlen Vak: West Posts: 2061 Reg.: 28 januari 2002 |
quote: Pieter Baan schreef:
Wat is nou de status,hoe laat vertrekt de treincombi en rijdt die in 1 keer door,mag je iets drinken in de trein??
Zeer onduidelijk allemaal!!!Vooralsnog koop ik niks.
Er gaan 5 tot 6 treinen. Roda is nog bezig met de vertrektijden van deze treinen, aangezien ze in het reguliere treinverkeer ingepast moeten worden. Capaciteit per trein is 1.000 mensen. Deze krijgen kaarten voor de 2e ring. NS beweert dat er met tussenpozen van een uur gereden kan worden maar dat vindt Roda veel te lang. Daar is dus nog niet 100% duidelijkheid over.
Bussen van de supportersverenigingen vetrekken omstreeks 12 uur vanaf Kaalheide. Voorverkoop voor leden van het Fanproject is morgen tussen 19 en 20:30 uur in de KickOff. Kaarten voor de treincombi zijn via Roda JC verkrijgbaar.
M.b.t. drank doen wij geen uitspraken. Laten we zeggen dat iedereen daar zelf voor verantwoordelijk is. Ik zie niet voor me hoe dat gecontroleerd zou moeten worden.
[Dit bericht is veranderd door Bertus (op 7 april 2008 20:45:55).]
|
|
|
RJC Administrator
Uit: Brunssum Vak: Zuid Posts: 3023 Reg.: 15 maart 1999 | Het is geen C wedstrijd dus dan weet je denk ik wel genoeg Pieter 
|
|
|
Koempel Internationale topspeler
Uit: Posterholt Vak: Zuid Posts: 1038 Reg.: 19 maart 1999 | Ik ben op zoek naar mensen die ook op EIGEN VERVOER gaan. Heb inmiddels vanuit Rotterdam de no-go zones doorgekregen alsook de plekjes waar het wèl gezellig kan worden.
Omdat ik vanuit Den Haag vertrek zijn er geen plaatsen meer in de Koempelcab 
|
|
|
Uit: Boches Vak: Zuid Posts: 380 Reg.: 14 mei 2003 | Is het nu echt officieel géén wedstrijd in de categorie C?
Zo ja, wat zijn precies de regels voor een wedstrijd B met maatwerk?
Ik ben zogenaamd steward op mijn bus, maar ik weet niks, bovendien ook geen idee, hoe dat met de kaartjes voor de wedstrijd moet gaan?
|
|
|
Is het nu echt officieel géén wedstrijd in de categorie C?
Zo ja, wat zijn precies de regels voor een wedstrijd B met maatwerk?
Ik ben zogenaamd steward op mijn bus, maar ik weet niks, bovendien ook geen idee, hoe dat met de kaartjes voor de wedstrijd moet gaan?
Ik heb donderdagavond te horen gekregen dat er op de heenreis geen alcohol is toegestaan. Er zouden controles langs de snelweg plaats vinden. Wij achten het risico daardoor zo groot dat wij hebben besloten om zonder alcohol naar Rotterdam te reizen.
Overigens is onze busmaatschappij op de hoogte gesteld door Roda en/of politie dat er geen alcohol verkocht mag worden.
|
|
|
Koempel Internationale topspeler
Uit: Posterholt Vak: Zuid Posts: 1038 Reg.: 19 maart 1999 |
(...)
Er zouden controles langs de snelweg plaats vinden.
Wat een bezopen idee. De bussen mogen niet stoppen om de mensen te laten plassen maar wel om op alcohol te controleren?!
Als supporter wordt je onderhand gereduceerd tot door het regime gedoogd klapvee.
|
|
|
koot11 Jeugdspeler
Vak: Zuid Posts: 48 Reg.: 20 januari 2008 | gewoon ziek dit. als het niet een finale was dacht ik er nog niet aan hier aan mee te doen
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Uit: Scheveningen Vak: Zuid Posts: 271 Reg.: 29 augustus 2005 | Schandalig. Het is dat ik maar een klein stukje hoef te reizen, anders zou ik nu alsnog niet gaan.
|
|
|
Posts: 752 Reg.: 2 oktober 2002 | Ik lees dit nu pas en zit al half in de auto,ik twijfel om te gaan,gvd,ik zou me niet laten piepelen,was ik toch maar met de trein gegaan,nu zit je drie uur in de rook ,maar mag je niks drinken. en als klap op de vuurpijl mag je dan 3 uur zonder bier naar die kerkraadse kutmuziek luisteren 
|
|
|
Uit: Kirchroa Vak: Zuid Posts: 263 Reg.: 5 september 2002 | Lijkt erop dat de soep niet zo heet gegeten is als opgediend. Alweer de gebruikelijk bang maak praktijken van Roda. Het nadeel van dit soort acties is dat in de toekomst niemand ze meer serieus neemt en alsnog doet wat men wil.
|
|
|
Uit: Scheveningen Vak: Zuid Posts: 271 Reg.: 29 augustus 2005 | Net terug uit Rotterdam en de combi bleek nergens op te slaan, want alles liep gewoon door elkaar heen. Voor zo ver ik weet zonder noemenswaardige problemen, maar in het geval Roda gewonnen had dan had ik het nog wel eens wllen zien.
|
|
|