| Poster | | Topic: Busprobleem Finale voor Fanproject !? |  |
|
|
Scheissbube Vaste waarde in elftal
Uit: Boches Vak: Zuid Posts: 378 Reg.: 14 mei 2003 | Ik las dit bericht op de site van de WSU:
quote: WSU On Tour: Finale KNVB beker dinsdag 25 mrt 2008
De dag nadat bekend was dat Roda JC de finale van de KNVB beker had bereikt, heeft de organisatie van WSU On Tour contact opgenomen met vaste busmaatschappij Wirtz Reisen. Wirtz Reisen werd verzocht alle beschikbare bussen te reserveren voor de finale van de KNVB beker. Aangezien Wirtz Reisen een groot aantal bussen reeds gereserveerd had, is de WSU er niet in geslaagd meer dan 6 bussen te reserveren. In deze 6 bussen is plaats voor 316 personen.
Hoewel de organisatie van WSU On Tour zal proberen meer bussen te reserveren bij andere busmaatschappijen, kunnen voorlopig alleen WSU leden één kaartje per persoon reserveren via cyril@rodajcfans.nl.
Update: WSU on Tour verwacht dat er snel nieuwe bussen bevestigd zullen worden. Niet-leden hoeven dus nog niet te wanhopen. Hou Rodajcfans.nl in de gaten voor updates.
Informatie m.b.t. voorverkoopdata, prijzen, vertrekplaats, vertrektijd enz. volgt z.s.m.
Bovendien zag ik diezelfde Cyril als reactie op wat vragen het volgende bericht plaatsen:
quote: Wij, de WSU, zijn met een 3-tal personen al de hele dag bezig extra bussen geregeld te krijgen maar Roda JC heeft in Limburg en Brabant al zo'n 170 bussen gereserveerd en dat maakt het voor ons als vereniging extra moeilijk. Ook busmaatschappijen in Belgisch Limburg worden aangeschreven...
Ik weet via via dat er afgelopen vrijdag al overleg is geweest over de busreis (ik weet niet of het FP daarbij betrokken was), maar betekent dit dat Roda de organisatie voor de busreizen naar de Finale in eigen hand wil houden en de officiële supportersvereninging inclusief het Fanproject dus, deels buitenspel zet???
Wij als FOTsers zijn namelijk op onze website ook al namen en mensen aan het verzamelen, want we willen liefst natuurlijk gezamenlijk gaan en onze voorkeur ging ernaaruit om dat via het FP te doen, maar we hebben nu al circa 2 bussen nodig, zoals het ernu uitziet.
Zal dit kunnen via het FP of moeten we ons direct bij Roda melden en dan maar hopen dat we samen kunnen?
Overigens vind ik het geen goede zaak dat Roda nu zelf op zo'n grote schaal bussen wil regelen en de vaste vervoerders (de SV's) in de problemen zou brengen als dat zo zou zijn? Regel dan bussen en delegeer het naar de SV's toe, door het jaar heen zijn ze ook goed genoeg voor de busreizen, waarom nu dan niet? Mocht het zo zijn natuurlijk!
|
|
|
Uit: Boches Vak: Zuid Posts: 378 Reg.: 14 mei 2003 | Correctie/Edit:
Ik hoor via een andere bron dat Roda momenteel 60 bussen heeft en geen 170, maar dat niet iedereen voor de WSU wil rijden.
|
|
|
Bertus Vedette
Uit: Heerlen Vak: West Posts: 2059 Reg.: 28 januari 2002 | Het enige dat we er momenteel over kwijt kunnen (meer weten we ook echt niet!!) als dat Roda er ook nog niets over weet. Zij wachten prijzen van wedstrijdkaarten en bussen af alvorens wij ingelicht worden.. Informatie volgt zo spoedig mogelijk!!
|
|
|
Sinners Regelmatige invaller
Uit: Kirchroa Vak: Zuid Posts: 263 Reg.: 5 september 2002 | Reactie van Bertus is helaas de enige juiste momenteel. Vanuit Roda kant is het momenteel doodstil wat betreft de finale. Aanstaande vrijdag vind er een overleg plaats in Rotterdam tussen Roda/Feyenoord/KNVB. Wij hopen in de loop van volgende week meer te horen zodat ook wij afspraken kunnen gaan maken. Overigens het probleem waar de wsu tegenaan loopt wat betreft de bussen is bij ons ook het geval. Roda heeft door heel Limburg een flink aantal bussen gereserveerd en hoe dit nu verder loopt is helaas ook nog niet duidelijk.
|
|
|
Rodapride_is_back Regelmatige invaller
Uit: Scheveningen Vak: Zuid Posts: 268 Reg.: 29 augustus 2005 | Geweldig, dankzij de idiote verplichting om een identiteitsbewijs mee te nemen naar de kaartverkoop voor de bekerfinale wordt het mij zo goed als onmogelijk gemaakt om een kaartje te kopen. Ik kan de komende weken namelijk onmogelijk naar Limburg komen omdat ik vanaf vanwege mijn werk een groot deel van die tijd in het buitenland zit en heb daarom mijn vader mijn seizoenskaart gegeven zodat hij voor mij een kaartje kan gaan kopen. Ik heb mijn paspoort echter niet achtergelaten en dat kan ook niet ik omdat ik dat uiteraard nodig heb op Schiphol. Het enige wat ik nog kan doen is een kopie van mijn paspoort inscannen en naar mijn vader mailen in de hoop dat Roda dat accepteert. Zo niet dan kan ik niet naar de finale .
Maar zelfs als het wel lukt moet ik eerst van Den Haag naar Limburg komen, vervolgens weer naar Rotterdam en weer terug en dan weer naar Den Haag . Nou heb ik dat voor de bekerfinale wel over maar het is wel belachelijk.
|
|
|
Bertus Vedette
Uit: Heerlen Vak: West Posts: 2059 Reg.: 28 januari 2002 | Ik vind het ook een schandalige gang van zaken en nog schandaliger dat Roda het zomaar pikt. Mijn schoonfamilie zou ook graag de finale willen bezoeken, maarja, wat doe je wanneer je zo'n beetje om de hoek woont en je moet eerst naar Kerkrade om daar op de bus te stappen? Die passen dus mooi..
Komt Feyenoord ook met een combi naar de eigen kuip? Lijkt me niet hè? Maar wij moeten én in hun stadion spelen én middels staatsbeveiliging naar de Kuip afreizen, iets wat heel, heeeel veel mensen gaat afschrikken. Ruime voorspelling: 9.000 Roda-fans in de kuip.. Gemeente Rotterdam bedankt 
|
|
|
Uit: Scheveningen Vak: Zuid Posts: 268 Reg.: 29 augustus 2005 |
quote: Bertus schreef:
Ik vind het ook een schandalige gang van zaken en nog schandaliger dat Roda het zomaar pikt. Mijn schoonfamilie zou ook graag de finale willen bezoeken, maarja, wat doe je wanneer je zo'n beetje om de hoek woont en je moet eerst naar Kerkrade om daar op de bus te stappen? Die passen dus mooi..
Komt Feyenoord ook met een combi naar de eigen kuip? Lijkt me niet hè? Maar wij moeten én in hun stadion spelen én middels staatsbeveiliging naar de Kuip afreizen, iets wat heel, heeeel veel mensen gaat afschrikken. Ruime voorspelling: 9.000 Roda-fans in de kuip.. Gemeente Rotterdam bedankt 
Wat het zoveelste 'bewijs' is dat die finale niet in De Kuip gespeeld moet worden als Feyenoord in de finale staat. En het zal inderdaad mensen afschrikken en hoe minder Rodafans in de Kuip, hoe minder kans dat we die beker winnen .
|
|
|
Uit: Kirchroa Vak: Zuid Posts: 263 Reg.: 5 september 2002 | Tja, ik twijfel. Het hele jaar door krijgen we reeds onnodige combi's en daar hoor je geen mens over (op het FP na) en nu mensen daadwerkelijk zelf getroffen worden door deze dwaze combi's staat iedereen op zijn achterste poten... Een beetje eigen schuld dikke bult als je het mij vraagt.
Overigens is mij wel door Roda verzekerd dat er in uitzonderlijke gevallen afgeweken kan worden van de combi-regeling. Rodapride neem even contact op met Roda en waarschijnlijk kom je er wel uit!
|
|
|
Mobley Meervoudig international
Posts: 646 Reg.: 22 november 1999 | Rodapride, hoewel ik de komende weken niet in het buitenland verblijf, stuit ik als inwoner van Gouda op min of meer dezelfde logistieke problemen. Maar ik heb gisteren even met de club gebeld en daar te horen gekregen dat een kopie van het paspoort bij de aanschaf van je kaartje volstaat. Je vader kan (net zoals de mijne!) aan de slag...
Overigens heb ik een vraagje. Ik (wel seizoenskaart!) zou graag met een tweetal maten (geen seizoenskaart!) in een van de vakken terecht willen komen waar de fanatieke WSU en FP-kernen terechtkomen. Naar begrijp is dat eerste ring achter het doel? Wanneer en waar kan mijn vader zich dan melden? Zaterdag bij de club? Of zaterdag (voor mij) en dinsdag (voor mijn maten) bij de club? Of op een van de FP-of WSU-voorverkoopavonden? En hoe weet ik in dat laatste geval dat er dan nog kaartjes (voor niet-leden) zijn? Ik ben namelijk niet zo pessimistisch over de opkomst. In 2000 waren we al met 15000 man. Die 17000 halen we echt wel. Ook met deze belachelijke maatregelen...
Overigens lijkt het me zinvol om ons eens te verdiepen in de vraag of ze bij Feyenoord ook deze eisen aan de kaartkoper stellen. Als dat niet het geval is, is dat het zoveelste bewijs dat de vervuiler met goedvinden van de KNVB profiteert. Dat zou echt te schandalig voor woorden zijn...
[Dit bericht is veranderd door Mobley (op 1 april 2008 11:02:18).]
|
|
|
Uit: Boches Vak: Zuid Posts: 378 Reg.: 14 mei 2003 | Wat is eigenlijk voor de rest de status van de busreis?
Mag er al bier gedronken worden op weg naar De Kuip?
Ongeacht de uitslag moet deze dag een feestje worden en daar hoort ook wel een alcoholische versnapering bij!
|
|
|
Uit: Scheveningen Vak: Zuid Posts: 268 Reg.: 29 augustus 2005 |
quote: Mobley schreef:
Overigens lijkt het me zinvol om ons eens te verdiepen in de vraag of ze bij Feyenoord ook deze eisen aan de kaartkoper stellen. Als dat niet het geval is, is dat het zoveelste bewijs dat de vervuiler met goedvinden van de KNVB profiteert. Dat zou echt te schandalig voor woorden zijn...
Vast en zeker niet. De reden dat het bij ons wel moet is vermoedelijk dat men bang is dat tal van Feyenoorders via Roda kaarten proberen te kopen en daarnaast heeft Roda zich vermoedelijk laten afbluffen bij dat overleg. Als ik directeur was geweest had ik alles op alles gezet om ervoor te zorgen dat de Rodasupporters op normale wijze de bekerfinale kunnen bezoeken. En met 'op normale wijze' bedoel ik met vrij vervoer en zonder legitimatieplicht, alcoholverbod en God weet wat nog meer allemaal moet of juist absoluut niet mag. Stel je voor dat ze in Engeland bij de Cup Final met dit soort maatregelen zouden komen aanzetten...
|
|
|
Bertus Vedette
Uit: Heerlen Vak: West Posts: 2059 Reg.: 28 januari 2002 |
quote: Mobley schreef: Overigens heb ik een vraagje. Ik (wel seizoenskaart!) zou graag met een tweetal maten (geen seizoenskaart!) in een van de vakken terecht willen komen waar de fanatieke WSU en FP-kernen terechtkomen. Naar begrijp is dat eerste ring achter het doel? Wanneer en waar kan mijn vader zich dan melden? Zaterdag bij de club? Of zaterdag (voor mij) en dinsdag (voor mijn maten) bij de club? Of op een van de FP- WSU voorverkoopavonden? En hoe weet ik in dat laatste geval dat er dan nog kaartjes (voor niet-leden) zijn? Ik ben namelijk niet zo pessimistisch over de opkomst. In 2000 waren we al met 15000 man. Die 17000 halen we echt wel. Ook met deze belachelijke maatregelen...
FP en WSU zitten direct achter de goal, in de vakken Y1, 2 en ik meen ook 3. Kaarten voor deze vakken zijn uitsluitend bij de SV's te verkrijgen op hun voorverkoopavonden. Hierbij volstaat volgens mij een lidmaatschap van deze verenigingen, maar dat weet ik niet zeker (Sinners?)
|
|
|
Uit: Kirchroa Vak: Zuid Posts: 263 Reg.: 5 september 2002 |
quote: Bertus schreef:
(...)
FP en WSU zitten direct achter de goal, in de vakken Y1, 2 en ik meen ook 3. Kaarten voor deze vakken zijn uitsluitend bij de SV's te verkrijgen op hun voorverkoopavonden. Hierbij volstaat volgens mij een lidmaatschap van deze verenigingen, maar dat weet ik niet zeker (Sinners?)
Nee, ook bij de verenigingen is het noodzakelijk om de formulieren die Roda op haar site heeft geplaatst te gebruiken. Roda wil van iedere bus weten wie er in zit etc...
|
|
|
Posts: 646 Reg.: 22 november 1999 | Het wordt me allemaal een beetje duidelijk. Dank daarvoor. Er resteren nu twee vraagjes: 1) Is het als niet-lid mogelijk kaarten voor deze vakken via de SV's (zoals FP) af te nemen of heeft iedere SV slechts genoeg kaarten voor het eigen ledencontingent? 2) Heel belangrijk: Wanneer zijn de voorverkoopavonden...
Ik hoop op een snel antwoord. Als het voor mij mogelijk is om via FP drie kaartjes af te nemen (reserveren)overweeg ik daarvoor speciaal naar Limburg te reizen. Maar dan moet ik natuurlijk wel enige zekerheid op succes hebben. Vijf uur vanuit Gouda treinen om vervolgens achter het net te vissen zou wel zuur zijn...
|
|
|
Uit: Kirchroa Vak: Zuid Posts: 263 Reg.: 5 september 2002 |
Het wordt me allemaal een beetje duidelijk. Dank daarvoor. Er resteren nu twee vraagjes: 1) Is het als niet-lid mogelijk kaarten voor deze vakken via de SV's (zoals FP) af te nemen of heeft iedere SV slechts genoeg kaarten voor het eigen ledencontingent? 2) Heel belangrijk: Wanneer zijn de voorverkoopavonden...
Ik hoop op een snel antwoord. Als het voor mij mogelijk is om via FP drie kaartjes af te nemen (reserveren)overweeg ik daarvoor speciaal naar Limburg te reizen. Maar dan moet ik natuurlijk wel enige zekerheid op succes hebben. Vijf uur vanuit Gouda treinen om vervolgens achter het net te vissen zou wel zuur zijn...
We hebben voldoende kaarten om ook niet leden mee te nemen. Definitieve informatie over eventuele voorverkoop heb ik nu (nog) niet. We zijn afhankelijk van Roda in deze aangezien zij met eigen busvouchers wensen te werken en het deze keer niet mogelijk is onze eigen te gebruiken. Zodra ik die info wel heb zal ik dat hier plaatsen.
Een vraagje van mijn kant uit. Je begrijpt wel dat je in Kerkrade zult moeten instappen? We hebben helaas niet de mogelijkheid om je onderweg ergens op te pikken daar dit deze wedstrijd verboden is. Via Roda zelf zul je waarschijnlijk in aanmerking komen voor een losse kaart zodat je op eigen vervoer kunt afreizen, neem dat wel even mee in je overweging. Want je zult behoorlijk wat moeten reizen die dag als je met ons meegaat.
|
|
|
Posts: 646 Reg.: 22 november 1999 | Dank je wel Sinners. Van het reizen ben ik me bewust, maar dat doe ik tweewekelijks al een jaartje of twintig, dus daarmee zou ik wel kunnen leven. Bovendien, een bekerhuldiging is me die paar uur extra reistijd wel waard...
Maar goed, naar ik begrijp zijn er inmiddels andere mogelijkheden. Roda benaderen voor losse kaarten kan ergens medio volgende week heb ik begrepen, maar ik vond dat een vaag verhaal en ik moet er niet aan denken dat dat fout loopt. Bovendien, volgens mij geldt die regeling alleen voor seizoenskaarthouders en het gaat niet alleen om mij, maar ook om mijn vrienden (niet seizoenskaarthouders!)
Ik denk dat we met de auto maar naar Nederweert reizen. Het schijnt dat Roda daar wat bussen laat vertrekken voor de mensen uit Midden- en Noord Limburg en dat scheelt ook voor ons een slok op een borrel. Maar goed, ik ben er nog niet uit. Want liefst zit ik wel in die vakken Y1, 2 en 3 waar de FP en WSU-mensen terechtkomen. En ik weet niet of dat nu gaat lukken...
|
|
|
Uit: Boches Vak: Zuid Posts: 378 Reg.: 14 mei 2003 | Dan ook een vraag van mij, namens de FOTsers (rodajcFans.On-Tour.nl): Wij hebben ook al een hele lijst met mensen op onze website, die mee willen naar de Finale (laatste telling 66 personen), hiervan zijn circa een kleine 15 personen, mensen die een keer of 2,3 of 4 met het Fanproject meereizen naar uitwedstrijden, van die 15 zijn er weer zo'n kleine 10 man die lid zijn van het Fanproject, maar je voelt hem al aankomen, we willen nu dus met die hele lijst van 65 personen samen reizen als dat kan.
Kan dit met het Fanproject of is dit echt te veel gevraagd en moeten we zaterdag echt gewoon bij Roda aankloppen?
We hebben natuurlijk ondertussen al maatregelen genomen en we zijn al zover georganiseerd dat ik met een lijst, de registratieformulieren, kopieën identiteitsbewijzen en de cash zaterdag naar het stadion zou kunnen om daar te proberen een bus (of 2) voor deze groep te krijgen, maar gezien onze binding met het Fanproject, check ik toch even op deze weg de mogelijkheid om onze groep bij jullie onder te brengen?
De vuurleupige liest vuur de bus (inclusief ticket)
01) Ron "Break-a-leg" van Noorbeek (FP-lid)
02) Ralph "Bube" Schmeets (FOTser, FP-lid)
03) Sjef "Reserve-Bube" Schmeets (pap van Bube)
04) Maurice "Versager" Dumont (FP)
05) BarrY "Saurus" Hodiamont (FOTser)
06) Peter "Pé" Dumont (FOTser, FP-lid)
07) Peter "Mr. Pé" Wiertz (Aowe Kino)
08) Joost "Klietsjer" Mares (FOTser, FP-lid)
09) Raymond "Hodi" Hodiamont
10) Dur Felix "The Feel" Fregin
11) Ut Michelle "ut Mich" Sparnaaij
12) Roger "Vuuz" Koll (FOTser, FP-lid)
13) Frida "Fritsje" Abrahamsson (vrundin van Vuuz)
14) Maurice "Sjnuffel" Huijnen (FOTser)
15) Benny "Meneer Senden" Quaedackers (FOTser, FP?)
16) Lucien "Luus" Niese (broer van Klinge)
17) Ivo Wings
18) Jeroen Devilee
19) Arnoud Wierts
20) Michel "Party King" Bonten (FP-lid)
21) Mark "Houben" Koll (broer van Vuuz)
22) Vivian "Vief" Jonge (FOTser, FP?)
23) Dennis "The Menace" (JEUGDLID)
24) Ramon "Klinge" Niese (FOTser, FP-lid)
25) Alice "Sjtukadoor" Koll (zus van Vuuz)
26) Mario "Fien" Possen
27) Alex "Boefje" Meessen (FOTser, FP-lid)
28) Mark Mutter
29) Ron Adams
30) Erik "Beuke" van den Beuken (FOTser, FP?)
31) Ramon "Kastezeeker" Bonnema (FOTser)
32) Joep "Maskotje" Schmeets (FOTser)
33) Ma "Betty Boop" Koll (mam van Vuuz)
34) Pa "DJ" Koll (pap van Vuuz)
35) Bas Huijts (collega van Vuuz)
36) Rik Wiertz
37) Pa Niese (pap van Klinge)
38) Tom "Jeu" Wiertz
39) Bjorn Vaessen
40) Sandy Deckers
41) Ron Adams 2 (naam volgt nog)
42) Ron Adams 3 (naam volgt nog)
43) Ron Adams 4 (naam volgt nog)
44) Ron Adams 5 (naam volgt nog)
45) Ron Adams 6 (naam volgt nog)
46) Lucas "Rikkesj" Ricker
47) Laurette vaan der ricker
48) Myrthe “Mier†van der Plas
49) Dan (broor va) Bonnema
50) Roy Janssen
51) Sandy van Galen
52) Guy Custers (ovb)
53) Bertie "Mevr. Maskojte" Schmeets
54) Roy Wiertz ( Tom Wiertz is aanspreekpunt)
55) Arno Wiertz ( Tom Wiertz is aanspreekpunt)
56) Sander Bischoff ( Tom Wiertz is aanspreekpunt)
57) Harrie Bischoff ( Tom Wiertz is aanspreekpunt)
58) Roy Radermacher ( Tom Wiertz is aanspreekpunt)
59) Jan Radermacher ( Tom Wiertz is aanspreekpunt)
60) Boy Radermacher ( Tom Wiertz is aanspreekpunt)
61) Nicky Roebroeks ( Tom Wiertz is aanspreekpunt)
62) Kenny Mordang ( Tom Wiertz is aanspreekpunt)
63) Margriet 'Toeti' Rozenboom
64) Roland 'Snoeti' Rozenboom
65) Indy 'Snurk' Rozenboom
66) Rene Wiertz
[Dit bericht is veranderd door Scheissbube (op 2 april 2008 14:52:40).]
|
|
|
Koempel Internationale topspeler
Uit: Posterholt Vak: Zuid Posts: 1038 Reg.: 19 maart 1999 |
Maar goed, naar ik begrijp zijn er inmiddels andere mogelijkheden. Roda benaderen voor losse kaarten kan ergens medio volgende week heb ik begrepen, maar ik vond dat een vaag verhaal en ik moet er niet aan denken dat dat fout loopt. Bovendien, volgens mij geldt die regeling alleen voor seizoenskaarthouders en het gaat niet alleen om mij, maar ook om mijn vrienden (niet seizoenskaarthouders!)
Mijn zoon die in Den Haag woont wil mee maar niet onder de heersende condities. Daarom probeer ik of er voor ons Middenlimburgers plus voornoemde Hagenees losse kaarten alsmede eigen vervoer mogelijk zijn.
Ik ben derhalve zeer geïnteresseerd in de Mobley-methode.
BdW: Doet min in Rotterdam nog altijd moeilijk over meegenomen foto- en videoapparatuur? Bij beide vorige finales heb ik die namelijk moeten inleveren.
|
|
|
Bertus Vedette
Uit: Heerlen Vak: West Posts: 2059 Reg.: 28 januari 2002 |
quote: Scheissbube schreef:
Lijst
Een heleboel van die mensen die jij zegt dat lid zijn zijn dat niet, hoor 
|
|
|
Uit: Boches Vak: Zuid Posts: 378 Reg.: 14 mei 2003 | Volgens mij zijn die 9 toch echt wel lid !!!
|
|
|