Roda JC Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 06:05                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Roda JC Forums » Roda JC supporterszaken » Wij zijn Roda!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Dr Vuurzitter
Ballenjongen

Uit: Heale city
Vak: Zuid
Reg.: 1 september 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juni 2009 om 16:58:31.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zo mannen en vrouwen... Een turbulente periode in de geschiedenis van onze prachtige club is afgesloten (tenminste, ik kan niets meer verzinnen wat nu nog mis zou kunnen gaan ;-).

Gisteren weer ondervonden wat voetbal in het algemeen en supporter zijn van je clubje in het bijzonder zo absoluut waanzinnig te gek maakt! Alle frustaties van de afgelopen maanden leek gisteravond samengepropt te zijn in 120 meeslepende minuten... En wat een geweldige climax!

Ik hoop dat wij -als supporters- deze positieve flow waar we nu in zitten gaan doortrekken naar het volgend seizoen. Laten we deze euforie vasthouden en overbrengen op onze naaste omgeving. Of het nu familie, vrienden of je collega's zijn, maak die mensen warm voor Roda! Ons Roda! Want de afgelopen weken heb ik toch weer ondervonden dat Roda leeft in deze regio. Mensen die eigenlijk nooit naar het stadion gaan, maar die de club wel volgen via de media, ook die mensen hoopten vurig dat Roda zou overleven. Althans, in ieder geval in mijn omgeving... Als ik dan zie dat we tegen Dordrecht en Cambuur gewoon 17/18 duizend man op de tribune hebben zitten, dan kan ik hier toch ook ontstaan wat in pakweg Enschede of Groningen is ontstaan. En dan doel ik niet eens op de sportieve prestaties alswel op de mate van betrokkenheid en positivisme van de fans en daaruit voortvloeiend een vol stadion met een geweldige sfeer... Als we die flow kunnen doortrekken dan hebben we de vicieuze cirkel doorbroken, sterker nog: omgedraaid! Meer beleving -> meer fans -> nog meer beleving -> meer positieve geluiden in de media en rondom de club -> meer sponsoren -> .... etc, etc.

want Wij zijn Roda en wij zullen deze club gdvdmm terug krijgen waar het hoort!

... te beginnen op 12 juni in Café D'r Aowe Kino! FOTser Rock! :B

Wees er bij! Zuip je lam! Vier mee! Omdat we nog een feestje te vieren hebben en omdat we komend seizoen met het hoofd omhoog en de borst vooruit gewoon weer aan Eredivisie seizoen nummer 37 gaan beginnen!

[Dit bericht is veranderd door Dr Vuurzitter (op 4 juni 2009 17:03:54).]
HRHR
HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Roda JC Forums » B - overige Roda JC Forums » Roda JC supporterszaken » Wij zijn Roda!

HR
clubgevoel
HR