Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
Mobley
Nationale topspeler
Uit: Gouda
Vak: West
Droomaankoop: -
Reg.: 22 november 1999
Rodapride_is_back
(niet) Geselecteerd voor Oranje
Uit: Scheveningen
Vak: Zuid
Reg.: 29 augustus 2005
Mobley
Nationale topspeler
Uit: Gouda
Reg.: 22 november 1999
kale johan
Vedette
Uit: Kerkrade-West
Reg.: 19 januari 2004
quote:Vond ik ook. Het was duidelijk te zien dat onze defensie verzwakt was. Delorge deed 't nog niet zo slecht als veredelde rechtsback (bracht natuurlijk ook wat meer offensief gevaar over rechts), maar bij Kah was toch weer duidelijk waarom hij zijn basisplaats kwijt is. En de andere invaller Sutchuin Djoum wilde graag, maar kwam ook slecht uit de verf.
Mobley schreef:
Roda leek de wedstrijd te controleren, had ook een optisch overwicht maar gaf toch vier hele grote kansen weg.
Patrick.
Talent
Reg.: 16 augustus 2008
P MacR
Vedette
Uit: Lauderdale by the Sea, Florida
Reg.: 29 september 2002
P MacR
Vedette
Uit: Lauderdale by the Sea, Florida
Reg.: 29 september 2002
quote:Harm, bedankt dat je dit forum leest en voor het grootste gedeelte mijn adviezen hebt opgevolgd.
P MacR schreef:
Ik zou toch echt gewoon Delorge rechtsback zetten. Lachambre links achterin, en De Jong op de tribune bij Alemannia. In het centrum Kruiswijk en Kah. Voor de plaats die Delorge vrijmaakt op het middenveld is er keus genoeg. Ik zou zeggen laat Djoum nog maar eens starten.
Pee Double You
Nationale topspeler
Uit: Kirchroa
Reg.: 7 februari 2003
Rodapride_is_back
(niet) Geselecteerd voor Oranje
Uit: Scheveningen
Reg.: 29 augustus 2005
quote:Ik ben zeker geen voorzitter van zijn fanclub, maar om hem nou de schuld van een tegendoelpunt te geven terwijl hij niet eens in het veld stond gaat wel ver.
Pee Double You schreef:
dat tegendoelpunt, Addo....
Gus
Aanstormend talent
Uit: Kerkrade
Reg.: 7 december 2008
Pee Double You
Nationale topspeler
Uit: Kirchroa
Reg.: 7 februari 2003
quote:Dammit..... je hebt gelijk.
Rodapride_is_back schreef:
(...)
Ik ben zeker geen voorzitter van zijn fanclub, maar om hem nou de schuld van een tegendoelpunt te geven terwijl hij niet eens in het veld stond gaat wel ver.
Daaf
Ballenjongen
Uit: H-wood
Reg.: 27 januari 2009
quote:Ach, een beetje galgenhumor zo nu en dan kan geen kwaad. Maar daar was zaterdag absoluut geen reden voor, het was gewoon een goeie overwinning en niet alleen voor "dit Roda", maar ook naar eredivisiemaatstaven. Alsof we in Nederland nog ooit verwend worden met sprankelend en spectaculair voetbal...
Gus schreef:
Missie geslaagd, 3 punten gehaald, met de nodige druk op het team van het moeten winnen tegen een ploeg die kwam om een punt te stelen.
@macR Ik heb het fluiten niet gehoord. Maar ik moet toegeven ik zit mij soms ook te verbazen over een deel van ons publiek met een bepaalde zeikmentaliteit. Van die geniepige humor, weet je wel, waar een hoop minderwaardigheid in spreekt dat kruiperige. sorry
Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
Roda JC Forums » B - overige Roda JC Forums » Roda JC wedstrijd-talk » Roda JC - Sparta

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
In welke linie heeft Roda JC het meest versterking nodig?
Van de Roda JC-fans denkt 0,0% dat Willem II wint van FC Utrecht. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Roda JC Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Roda JC:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!