Roda JC Forums
 Roda JC Forum powered by Fanproject '98
Roda JC Forums
 Roda JC persberichten
Hleb... njet!
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 1 pagina: 1

Poster
Topic: Hleb... njet! 
Koempel
Internationale topspeler

Uit: Posterholt
Vak: Zuid
Reg.: 19 maart 1999
Gepost op 23 juli 2008 om 02:30:22.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vier doelpunten tegen de amateurs van FC Kerkrade West ten spijt... de Wit-Rus krijgt geen contract bij Roda JC.

Zien we hier reeds de hand van Martin van Geel? Heeft de nieuwe directeur voetbalzaken een beter alternatief binnen zijn netwerk?

Pool: 1eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2328e / 696e / 1841eOpstelling: incompleet
hertogvanlimburg
Vaste waarde in elftal

Uit: vaesrade
Reg.: 7 augustus 2003
Gepost op 23 juli 2008 om 09:29:02.       MSN: hertogvanlimburg@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

DIT MINSE NEET!!!!!!

Pffffffffffffff

Pool: 13eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1455e / - / 1325eOpstelling: 4-4-2
kale johan
Internationale topspeler

Uit: Kerkrade-West
Vak: West
Reg.: 19 januari 2004
Gepost op 23 juli 2008 om 10:17:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hertogvanlimburg schreef:

DIT MINSE NEET!!!!!!

Pffffffffffffff

Niet miepen...Wat een heerser, die v.Geel ! Net hier en hij begrijpt al precies hoe de dingen hier werken. We kunnen toch veel beter nog 3 verdedigers kopen ?

[Dit bericht is veranderd door kale johan (op 23 juli 2008 10:17:51).]

Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
P MacR
Internationale topspeler

Uit: Lauderdale by the Sea, Florida
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 23 juli 2008 om 10:54:26.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En wie is dan wel niet die Hleb?
Als hij niet het broertje van die beroemde speler was, dan zou er geen haan naar kraaien.

Pool: 10eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2473e / 810e / 2470eOpstelling: incompleet
kale johan
Internationale topspeler

Gepost op 23 juli 2008 om 13:25:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
P MacR schreef:

En wie is dan wel niet die Hleb?
Als hij niet het broertje van die beroemde speler was, dan zou er geen haan naar kraaien.

Mee eens. maar hoe dan ook; er moet AANVALLEND ingekocht worden !!!

Pee Double You
(niet) Geselecteerd voor Oranje

Uit: Kirchroa
Reg.: 7 februari 2003
Gepost op 23 juli 2008 om 13:54:00.         MSN: patrickwetzels@home.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit kon wel weer eens zo'n seizoen als het vorige worden wat inhoudt veel strijd, maar weinig doelpunten. Zucht, er moet toch wel een aanvaller te koop zijn.

Cisse is al jaren met zijn doorbraak bezig, Oper is weliswaar erg goed, maar meer geblesseerd dan wat anders en Dietuuuuuuuuuur is een stuk brandhout met voetbalschoenen aan.

Zelfs de pieren hebben een redelijke spits voorin lopen......... Overigens.............. Romario schijnt nog te voetballen

[Dit bericht is veranderd door Pee Double You (op 23 juli 2008 13:55:02).]

Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Mobley
Meervoudig international

Uit: Gouda
Reg.: 22 november 1999
Gepost op 23 juli 2008 om 15:27:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Cynisme troef alhier. Ik snap het allemaal niet zo goed. Ik kan niet zo wakker liggen van het (voorlopige) afhaken van Hleb... Hij heeft de technische staf niet overtuigd, jammer dan.
Bovendien, we zitten pas in de laatste week van juli. Het hele transfercircus is net pas begonnen. De ervaring leert inmiddels dat 90% van de spelersverhuizingen in de laatste twee weken van augustus plaatsvinden. Laten we dat dus nu maar eens rustig afwachten. Dan hebben we daarna heus tijd zat om lekker te mokken...

Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
hertogvanlimburg
Vaste waarde in elftal

Gepost op 23 juli 2008 om 15:32:44.       MSN: hertogvanlimburg@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja van Geel zal nog wel met NOG betere spelers bezig zijn !

Positief blijven idd!

Neemt een technisch directeur niet ook altijd een paar spelers mee??? Wilkommen ... Luis

Pool: 13eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1455e / - / 1325eOpstelling: 4-4-2
kale johan
Internationale topspeler

Gepost op 23 juli 2008 om 15:43:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hertogvanlimburg schreef:

Tja van Geel zal nog wel met NOG betere spelers bezig zijn !

Daar klamp ik me ook aan vast . Maar ik wil echt NIKS meer over verdedigers horen (zoals nu weer eentje van Racing Genk !) !

Rodapride_is_back
Regelmatige invaller

Uit: Scheveningen
Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 23 juli 2008 om 18:05:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mobley schreef:

Cynisme troef alhier. Ik snap het allemaal niet zo goed. Ik kan niet zo wakker liggen van het (voorlopige) afhaken van Hleb... Hij heeft de technische staf niet overtuigd, jammer dan.
Bovendien, we zitten pas in de laatste week van juli. Het hele transfercircus is net pas begonnen. De ervaring leert inmiddels dat 90% van de spelersverhuizingen in de laatste twee weken van augustus plaatsvinden. Laten we dat dus nu maar eens rustig afwachten. Dan hebben we daarna heus tijd zat om lekker te mokken...

Eens met Mobley, vooralsnog ziet het er helemaal niet beroerd uit en er is dus geen enkele reden om nu al overdreven kritisch te zijn. Integendeel, mede door de komst van Van Geel is er alle reden om vertrouwen in de toekomst te hebben.

Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
kale johan
Internationale topspeler

Gepost op 23 juli 2008 om 23:05:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hou pas op met zeuren als er een AANVALLENDE speler bijkomt en ""lalalalalaaah!" met mijn vingers in de oren hoor ik jullie toch lekker niet !

Rodapride_is_back
Regelmatige invaller

Gepost op 24 juli 2008 om 10:57:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kale johan schreef:

Ik hou pas op met zeuren als er een AANVALLENDE speler bijkomt en ""lalalalalaaah!" met mijn vingers in de oren hoor ik jullie toch lekker niet !

Zeuren om een spits mag best, maar sommige mensen hier doen net alsof Roda op het punt staat failliet te gaan, degradatie onafwendbaar is, we na die degradatie linea recta naar de amateurs zullen degraderen, we over twee jaar tegen Meerssen en Venray spelen en alsof dat allemaal nog niet erg genoeg is de dag van het laatste oordeel nabij is. Het kan aan mij liggen, maar het lijkt me lichtelijk overdreven.

kale johan
Internationale topspeler

Gepost op 24 juli 2008 om 11:17:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rodapride_is_back schreef:

(...)

Zeuren om een spits mag best, maar sommige mensen hier doen net alsof Roda op het punt staat failliet te gaan, degradatie onafwendbaar is, we na die degradatie linea recta naar de amateurs zullen degraderen, we over twee jaar tegen Meerssen en Venray spelen en alsof dat allemaal nog niet erg genoeg is de dag van het laatste oordeel nabij is. Het kan aan mij liggen, maar het lijkt me lichtelijk overdreven.

hertogvanlimburg
Vaste waarde in elftal

Gepost op 24 juli 2008 om 11:46:09.       MSN: hertogvanlimburg@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rodapride_is_back schreef:

(...)

Het laatste oordeel is ook nabij... maar dat is een andere discussie (lees het interview van Kuijer maar)

Maar ik ben het met je eens dat we ons moeten laten verassen! Eerste reactie van mij was ook waarom komt die Hleb nu weer niet.... maar het transfer"Seizoen" is nog lang!

Rodapride_is_back
Regelmatige invaller

Gepost op 24 juli 2008 om 13:05:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kale johan schreef:

(...)

(plaatje)

Ik moet zeggen dat ik je met een kale kop toch een stuk knapper vind KJ.

Pee Double You
(niet) Geselecteerd voor Oranje

Uit: Kirchroa
Reg.: 7 februari 2003
Gepost op 24 juli 2008 om 13:13:13.         MSN: patrickwetzels@home.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat maakt het ook allemaal uit, over 5-10 jaar FCL (zie mijn stukje in algemeen).

Dan hoef ik tenminste nergens meer druk om te maken. Ik ga me fijn een andere hobby zoeken. Geen stress, geen ellende, geen niks. Lekker wandelen ofzo.

Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 1 pagina: 1
Alle tijden zijn CET (Kerkrade).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Roda JC Forum powered by Fanproject '98