Roda JC Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 15:45                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Roda JC Forums » Roda JC persberichten » Van L1: Gouverneur: Inschattingsfouten in fusieproces voetbalclubs

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

roda of niets
Ballenjongen

Vak: Zuid
Reg.: 18 februari 2009

"In het fusie-proces van Sporting Limburg zijn inschattingsfouten gemaakt. Dat zegt gouverneur Frissen. De gouverneur is opdrachtgever van het haalbaarheids-onderzoek naar de fusieclub van Fortuna en Roda. Dat onderzoek kostte bijna 8 ton, 3 ton meer dan begroot.

De gouverneur geeft toe dat er 'wellicht te weinig is nagedacht' over hoe het verder moest met de fusieclub, toen bleek dat de grote Limburgse bedrijven de beurs niet wilden trekken voor Sporting Limburg."

Frissen probeert via dit persbericht eigen fouten te minimaliseren en het aanstaande debat in de provinciale staten voor te bereiden. Ik denk dat hij toch wel enige vrees voor het debat heeft. Nou snap ik wel dat Roda (van Geel) en fortune (TOF) niet echt doorbijten op Frissen want wellicht moeten deze organisaties toch nog in de toekomst door met deze discutabele man. Maar ik denk dat juist hier een taak voor de supporters ligt. Hoe kunnen wij de discussie bewerken dat:
1) Echte consequenties komen voor die mensen die met leugens deze situatie hebben veroorzaakt. Want als zij persoonlijk geen nadelige gevolgen ondervinden, proberen ze het over 3 jaar weer.
2) De provincie zich gedwongen voelt een gedeelte van de negatieve financiele gevolgen te vergoeden en de clubs dus op de een of andere manier tegemoet te komen.

Dit debat is bewust uitgesteld om de emoties te laten zakken. De stuurgroep heeft direct na het afketsen kunnen reageren en die gaan nu ook niets meer zeggen. Zeker niet met de ruime vergoedingen in de pocket. Daarmee is dit de uitweg voor Frissen om hen de schuld te geven.
:kwaad

Dus ik denk dat het aan de supporters is om nog 1 maal de beerput open te trekken.
HR
HR

roda of niets
Ballenjongen

Vak: Zuid
Reg.: 18 februari 2009

Debat is weer verder uitgesteld tot ergens in Oktober.

ze hopen natuurlijk dat uitstel afstel wordt.....
HRHR
HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Roda JC Forums » A - Roda JC gerelateerde persberichten » Roda JC persberichten » Van L1: Gouverneur: Inschattingsfouten in fusieproces voetbalclubs

HR
clubgevoel
HR